Με αφετηρία τις θεωρητικής και θετικής κατεύθυνσης σπουδές και την αντίστοιχη επί του πεδίου πρακτική εμπειρία έχει επικεντρώσει το ερευνητικό, συγγραφικό και διδακτικό έργο του στη σχολική, επαγγελματική, οικονομική και κοινωνική λειτουργική ένταξη και ενσωμάτωση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων και κυρίως των Προσώπων με Αναπηρία (ΑμεΑ), στοιχεία τα οποία επικυρώνουν οι τιμητικές διακρίσεις που έχει λάβει καταρχάς από το εξωτερικό, π.χ. COFACE (Confédération des Organisations Familiales de la Communautéé Européenne), και στη συνέχεια από το εσωτερικό, π.χ. Εκκλησία της Ελλάδος και Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας για “Άτομα με Νοητική Υστέρηση”.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τού συγγραφικού έργου του αποτελεί η αποτύπωση και μεταφορά τής διεθνούς εμπειρίας στην Ελλάδα και η ερευνητική καταγραφή της εν Ελλάδι κρατούσης καταστάσεως για θέματα της ειδικότητός του.
Η θέση προέδρου ή μέλους συλλόγων στον χώρο τής εκπαίδευσης είναι συνεχής, ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια.
Ιδιαίτερα επιτεύγματα αποτελούν η επί προεδρίας του αύξηση των ωρών διδασκαλίας τού μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στο τότε τμήμα ΦΠΨ (Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας) τού ΕΚΠΑ, η παραγωγή και παρουσίαση 200 εβδομαδιαίων ραδιοφωνικών εκπομπών κυρίως για θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού και η συνεχής αρθρογραφία του στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο για θέματα της επικαιρότητας, όπως, π.χ. προσφάτως τα μηνύματα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων.
Στην παρακάτω ανάρτηση περιλαμβάνεται αναλυτικό Βιογραφικό – Εργογραφικό σημείωμα με δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στο περιεχόμενο της εργογραφίας.