Η Άννα Ντιντή είναι ερευνήτρια, υποψήφια διδάκτωρ Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σπούδασε Φιλολογία (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στη Φιλοσοφία και Ιστορία της Επιστήμης (ΕΚΠΑ-ΕΜΠ) και την Αρχαία Φιλοσοφία (Utrecht Universiteit).
Έχει λάβει υποτροφίες, μεταξύ άλλων από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για τη διδακτορική της διατριβή και το Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης (High Potential Program). Συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει δημοσιεύσει εκπαιδευτικά βιβλία και επιστημονικά άρθρα στα ελληνικά και τα αγγλικά. Στο τελευταίο βιβλίο που επιμελήθηκε εξετάζει την επίδραση της Φιλοσοφίας στην ανάπτυξη της κοινωνικής νοημοσύνης των παιδιών (Ντιντή, Α. – Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σ. (συνεπ.), Η κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Πήλιο: εκδ. Κονδύλι 2019.).
Τα τελευταία δέκα χρόνια συντονίζει εργαστήρια φιλοσοφίας με ενήλικες, εφήβους και παιδιά (μεταξύ άλλων, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού 2013-2015, Ίδρυμα Λασκαρίδη 2016-2018, Αρσάκεια Σχολεία 2016-2017 κ.α.). Από το 2014 έως σήμερα έχει πραγματοποιήσει πλήθος επιμορφωτικών εισηγήσεων και βιωματικών εργαστηρίων για τη Φιλοσοφία σε εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας εκπαίδευσης στα πλαίσια των Καινοτόμων Πολιτιστικών Προγραμμάτων. Από το 2018 διδάσκει στο Δημοτικό Λαϊκό Πανεπιστήμιο του Δήμου Αγίας Παρασκευής. Είναι μέλος της Διεθνούς Επιτροπής της Φιλοσοφικής Έρευνας με Παιδιά ICPIC.